Kiscsaj :) :(

Romokban az életem!!!

Friss topikok

  • Petya: Szia Edina! Nagyon örülök, hogy belevágtál ebbe a blogba! Meglátod, ha kiírod magadból a dolgoka... (2007.04.02. 21:53) Előzetes...

Linkblog

Előzetes...

2007.03.31. 11:34 | edybaby | 3 komment

Gondoltam csinálok magamnak én is egy blogot, ha másnak nem is de naplónak tökéletesen megfelel!! Annyi különbséggel hogy ezt mások is elolvashatják!! A blogom jövőbeli tartalmára nézve nem sok örömöt látok, de azért reménykedek hiszen, az hal meg utoljára!!! Az én életemben az öröm nagyon ritka, a szomorúság és a bánat annál inkább több!! De megkell tanulni erősnek lenni, és talpra állni, mert különben elveszel a világban!!! Ez olykor nagyon nehéz de a bizonyítási vágy segít!!! Vannak akiknek szükségük van rád, és ezt kell az embernek maga előtt tartania!!! Egyenlőre ennyit szántam a dologról!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://edybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr9952932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tittyee 2007.03.31. 11:50:40

Örülök neki hugi hogy te is elkezdtél egy ilyen blogot, mert van amikor jót tesz az hogy leírod a dolgokat! :) Ügyi legyél

Szanda brigitta 2007.03.31. 12:55:04

Cija!!Igazad van!Bízz maagdban és próbálj emg töbebt mosolyogni mert úgy vagy a tökéletes!puszi

Petya 2007.04.02. 21:53:33

Szia Edina!

Nagyon örülök, hogy belevágtál ebbe a blogba! Meglátod, ha kiírod magadból a dolgokat, akkor sokkal jobban érzed majd magad! Nagyon tetszett az a mondatod, amikor az írtad, hogy ott van a szívedbe az apukád! Örökre ott lesz a szívedbe és vigyázz rád! Így tovább a bloggal! Én biztos, hogy minden nap elolvasom amit írsz ide!
süti beállítások módosítása